tirsdag 28. januar 2014

JEG,- EN BLOGGER !?

Mitt første blogg-innlegg....litt skummelt ;-) Men allikevel, et sted må man begynne når man har bestemt seg!
Her skal det blogges om livet på landet. Ikke nødvendigvis bare "solsiden", men jeg ønsker å være kristisk til hva som kan være interessant for andre. Med erfaring fra Facebook, Intsagram og Pinterest er jeg ikke helt nybegynner i formidlingens kunst via sosiale medier.

Jeg bor på Anvik Gård i Brunlanes og driver butikk, kafe, restaurant og arrangementer sammen med mannen min, Sigmund. Dette er hans farsgård og jeg elsker å bo her. Mange ønsker å komme hit,- som f.eks de 2300 deltagerne på "Jentene på Kyststien" i 2013 :)

Så får vi se hvordan dette utvikler seg........




3 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg, Kristin. Spennende! Du er så kreativ og flink. Så fint bilde med snøen som daler :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer det går sikkert bra. Det er så mange som ikke tørr ta steget å blogge. Du har ingen ting å tape bare vinne. Fint bilde av vinduet og huset. Du virker kreativ og livlig så dette blir Toppers. stå på

    SvarSlett
  3. Jeg kaster meg ut i det og tenker at det kan jo ikke skje så veldig mye galt! Har masse på hjertet og mye å gjøre i månedene framover med alt vi driver med her på Anvik Gård!

    SvarSlett